Ensammare än en öde ö

Ingen är hemma känns det som, alla har lämnat mig här i skogen för antingen varmare breddgrader eller för att besöka släkt och vänner, blö säger jag bara.. Men Fanny kommer i alla fall hem i dag, frågan är när bara, jag bad henne ringa mig när hon kom hem frågan är om hon gör det bara för jag tror att jag råkade formulera mig lite dåligt i ett sms, men jag kan inte skicka för många sms till Spanien så jag får hålla tummarna på att hon ringer.

Annars är allt rätt så okej, solen lyser ute och jag funderar på att dra ut och fota till header men vad tycker ni, ska jag ha bilderi headern eller bara text?

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D

Just nu tar jag inte emot nya önskemål om länkbyten men chansen kanske återkommer i slutet av nästa månad.

2011-07-28 @ 11:50:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0