Fionas förvandling slående lik Odjurets förvandling

Efter att ha legat ute i solen ett tag som för mig kändes som en evighet, men egentligen kanske var 20 minuter, gick jag in och pysslade med lite olika saker tills jag hamnade framför Skönheten och Odjuret som för övrigt är en ytterst fin film.
Hur som helst ville jag dela med mig av en upptäckt som jag gjorde när odjuret förvandlades tillbaka till prinsen. Nämligen att själva förvandlingen är slående lik Fionas i Shrek.
Kolla bara här på filmerna, jag sätter ut den rätta tiden för förvandlingarna sen är det bara att spana in.


Skönheten och Odjuret- 03:21



0:30

Kroppsdelarna och allting, håll med om att ni aldrig tänkt på detta tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0