Fjällbacka Shopping

I fredags åkte vi in till Fjällbacka för att sträcka på benen lite samt köpa lite mat och säg hamnstad, om man kan kalla Fjällbacka det, som inte har en massa sommarshopping och självklart kom jag inte helt tomhänt från fina Fjällbacka. Klart att man måste köpa något liksom!

Med mig hem fick jag ett par ljusa jeans som sitter helt otroligt skönt och är snygga som jag vet inte vad och en bok, Modellsommar, som förövrigt redan är utläst ska försöka knåpa ihop vad jag tyckte om den senare och om jag inte får till det kan jag säga redan nu att den är svinbra och värd att läsa.





Apdåliga bilder men har ingen ork att försöka ta bra bilder just nu, vem vet ni kanske får bättre bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0