Rubriker, varför just rubriker?

Oh yah babes nu är jag hemma efter en lång men ändå rätt så härlig trip ute på havet, fortfarande iklädd nattens sovtröja..  Men har en riktig slappardag idag så mig gör det inte så mycket, det är bara skönt faktiskt, fast jag kanske borde göra mig i ordning till middagen så inte mamma och pappa ser hur slö jag är hahah?

Förresten har jag blivit frälst till Canon, min farfars fru hade köpt den och hade med sig ut i deras båt och kameratokig som jag är kunde jag ju inte låta bli den, så nu är det en Canon eos 550D jag sparar till.. Jag har kanske 1000 kr, någon som tror att jag hinner få ihop 7000 innan mellandagsrean?
Nja vi får väl se, förhoppningsvis sponsrar mor och far mig med lite pengar om det inte fattas för mycket.

Nej nu ska jag går och slänga på mig lite andra kläder, bloggischar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0